Podcast  |  Emissores  |  Publicitat  |  Contacte  |
Subscriu-te al RSS de SER Catalunya
Segueix a SER Catalunya a Twitter
Segueix a SER Catalunya a Facebook

Ràdio BarcelonaRàdio GironaRàdio LleidaRàdio ReusSER TarragonaSER Principat d'Andorra

Barcelona invertirà 25 milions d'euros en nou anys per modernitzar el zoo

Entre les principals novetats que presentarà el nou zoològic destaquen la construcció d'un nou dofinari i d'una passarel·la que permetrà observar els animals des de diferents perspectives

PAU FERRER   10-05-2012

Votar
Sin interés Poco interesante De interés Muy interesante Imprescindible
Imprimir
Enviar
Recreació fotogràfica del futur zoo de Barcelona

- (Ajuntament de Barcelona)

L'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, ha presentat avui el nou Pla estratègic del zoo que suposa una inversió de 25 milions d'euros en els propers 9 anys. Segons que ha explicat l'alcalde, l'objectiu és convertir el zoològic en un centre de conservació i recerca del segle XXI.

D'entre les reformes previstes, en destaca la construcció d'un dofinari. Aquest nou equipament per als dofins ocuparà un emplaçament adjacent al parc de la Ciutadella i es construirà amb inversió privada, però serà de gestió compartida. D'aquesta manera quedaran ampliades les 13'5 hectàrees que ocupa actualment el recinte.

Durant l'acte de presentació, Trias ha deixat clar que aposta per "un zoo urbà que es mantingui en la seva actual ubicació al parc de la Ciutadella i que no cedeixi terreny". Per tant, s'ha mostrat contrari a que s'ampliï el Parlament ocupant aquest espai. El pla d'actuació també contempla la construcció d'una passera elevada de 9.000 metres quadrats que permetrà veure els animals en diferents perspectives.

Les instal·lacions dels animals es modernitzaran i la disposició de les espècies s'estructurarà també segons els climes d'origen dels propis animals.

Un altre canvi destacable és que, de les dues entrades que actualment té el zoològic, només en quedarà una, la del carrer Wellington, que s'ampliarà. El cost total del pla voltarà els 25 milions d'euros.

Comentarios - 0

Normas de uso
Esta es la opinión de los internautas, no de CADENASER.com
No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
Reservado el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
Comentario
Datos personales
  • Las noticias de la Ser en tu móvil
  • Envía: ALTA SER al 795605
  • Coste 0.24./sms impuestos incluídos

Webs de PRISA

cerrar ventana