Daniel De Alfonso ha fet una defensa aferrissada del projecte que promou el multimilionari Sheldon Adelson. Assegura que ara mateix és potser la millor inversió que hi ha al país. Segons el director de l'Oficina Antifrau, pot representar una gran inversió pels impostos que es derivin del joc i que proporcionarà, diu, feina estable, fixa i afegeix, per sempre pels treballadors.
Sobre si els casinos d'Eurovegas poden ser un focus de prostitució i delinqüència assegura que no, que les persones que vinguin tindran un alt poder adquisitiu i que no ho permetran i de fet, el recinte, segons diu De Alfonso proporcionarà més seguretat.
No més això. Sobre les veus que alerten de la relació del joc i el blanqueig de diners, el director de l'Oficina Antifrau de Catalunya ha dit que "el blanquejador que vingui de l'estranger, el problema el tindria al seu país, no aquí. Si tinguessim noticia d'un orígen delictiu dels diners, intervindriem però, en principi, els diners no tenen color".
Per altra banda, creu que el projecte pot generar al principi una mica d'especulació amb la venda de terrenys però insisteix que seria només al principi perquè a Adelson no li interessa tenir corrupció a dins.