Podcast  |  L’emissora  |  Publicitat  |  Contacte  |
RSS Ràdio Barcelona
Twitter Ràdio Barcelona
Facebook Ràdio Barcelona

La Generalitat presenta el recurs contra la resolució administrativa que invalida l'adjudicació de Aigües Ter-Llobregat a ACCIONA

En l'escrit, el govern català defensa els criteris que va utilitzar la mesa de contractació per adjudicar el concurs a ACCIONA

MÒNICA PEINADO   11-01-2013

Votar
Sin interés Poco interesante De interés Muy interesante Imprescindible
Imprimir
Enviar

A més, també demana al Tribunal Superior de Justícia que mentre no es pronuncií sobre si les coses es van fer bé o malament, no els obligui a anular el contracte amb aquesta empresa. I és que la resolució de l'Òrgan Administratiu de Recursos Contractuals que va considerar que ACCIONA havia de quedar exclosa del concurs és d'obligat compliment, a no ser que el Tribunal Superior determini el contrari.

Aigües de Barcelona que també optava a gestionar Aigües Ter Llobregat ha demanat al Tribunal Superior que anul•li el concurs i el contracte entre la Generalitat i Acciona.

Comentarios - 0

Normas de uso
Esta es la opinión de los internautas, no de CADENASER.com
No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
Reservado el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
Comentario
Datos personales
  • Las noticias de la Ser en tu móvil
  • Envía: ALTA SER al 795605
  • Coste 0.24./sms impuestos incluídos

Webs de PRISA

cerrar ventana