Les negociacions amb el magnat americà, Sheldon Adelson, han tornat a sortir en la conferència de premsa posterior a la reunió del Govern català. El portaveu, Francesc Homs, no ha volgut valorar la visita del magnat Aldelson aquest proper dilluns. Ha comentat que la política, en aquest cas, és la de "no parlar de les negociacions".
Homs, en canvi, sí que s'ha referit a les crítiques a l'entorn del projecte Eurovegas. Crítiques cada cop més visibles a la societat davant la possible construcció d'aquest macrocomplex turístic. El portaveu del Govern ha manifestat que "no es pot desaprofitar cap inversió que suposi més llocs de treball", i ha recordat que "Port Aventura, també tenia al principi molts detractors".
De la resta de temes tractats, el Govern avui ha aprovat modificar el codi de consum per intentar protegir els que contractin hipoteques a partir d'ara. També es demana als bancs que donin més informació sobre les seves operacions; es limita l'interès de demora, que és l'interès quan s'ajornen els pagaments de l'hipoteca entre d'altres mesures aprovades. Així mateix, es preveuran sancions per les entitats financeres que no acompleixin, amb un màxim de 100.000 euros pels casos considerats més greus.