Podcast  |  Emissores  |  Publicitat  |  Contacte  |
Subscriu-te al RSS de SER Catalunya
Segueix a SER Catalunya a Twitter
Segueix a SER Catalunya a Facebook

Ràdio BarcelonaRàdio GironaRàdio LleidaRàdio ReusSER TarragonaSER Principat d'Andorra

Antoni Balmon: "és una barbaritat que Eurovegas busqui finançament en bancs espanyols"

L'alcalde de Cornellà i secretari d'Acció Política del PSC, Antoni Balmon, considera molt greu que Sheldon Aldelson busqui finançament entre les entitats de l'Estat per a fer Eurovegas. La companyia Las Vegas Sands, promotora del projecte, aportarà el 35% de la inversió i la resta diuen que ha de sortir del sector bancari

RÀDIO BARCELONA   28-06-2012

Votar
Sin interés Poco interesante De interés Muy interesante Imprescindible
Imprimir
Enviar
L'alcalde de Cornellà, Antoni Balmón

L'alcalde de Cornellà i número 2 del PSC, Antoni Balmón- (ACN)

Antoni Balmon considera "molt greu que en un moment en què s'ha hagut de rescatar el sistema financer espanyol aquest acabés donant diners per un projecte que inicialment s'havia plantejat com a una inversió estrangera al país". Per l'alcalde de Cornellà la situació és pitjor si es té en compte que en el context econòmic actual les entitats bancàries mantenen tancada l'aixeta del crèdit a les petites i mitjanes empreses locals i als ciutadans. Per Balmon "és una barbaritat que costa molt d'entendre". L'alcalde de Cornellà insisteix en què "una inversió estrangera s'ha de fer amb capital estranger".

Unes declaracions que arriben just després que Michael Leven, director general de Las Vegas Sands, confirmés contactes amb les entitats. El que és "mà dreta" d'Adelson ha apuntat que per a dur a terme la primera fase del projecte necessiten que el sector bancari aporti dos terços del cost total que rondaria entre els 4 i 6 MIL milions d'euros. Per Leven la fórmula seria la unió de diferents entitats perquè malgrat que "un banc sol no hi podria fer front" creu que "hi ha molts bancs que tenen diners". La companyia ha ajornat fins a l'1 de setembre la decisió d'on ubicar Eurovegas, diuen, per la cojuntura econòmica.

Comentarios - 0

Normas de uso
Esta es la opinión de los internautas, no de CADENASER.com
No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
Reservado el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
Comentario
Datos personales
  • Las noticias de la Ser en tu móvil
  • Envía: ALTA SER al 795605
  • Coste 0.24./sms impuestos incluídos

Webs de PRISA

cerrar ventana