Podcast  |  L’emissora  |  Publicitat  |  Contacte  |
RSS Ràdio Barcelona
Twitter Ràdio Barcelona
Facebook Ràdio Barcelona

L'incendi de l'Alt Urgell segueix actiu i ha cremat 10 hectàrees

Un total de deu dotacions terrestres i cinc mitjans aeris treballen en l'extinció

ACN   02-08-2012

Votar
Sin interés Poco interesante De interés Muy interesante Imprescindible
Imprimir
Enviar

L'incendi d'Ossera ha cremat 10 hectàrees de vegetació i continua actiu, segons informen els Bombers de la Generalitat, que treballen amb 10 dotacions terrestres i 5 mitjans aeris (3 helicòpters i 2 avions de vigilància i atac) a la zona per mirar d'extingir-lo.

El foc es va declarar ahir dimecres a primera hora de la tarda Ossera, al terme municipal de Vansa i Fórnols (Alt Urgell).

Afecta una zona d'alta muntanya en un paratge conegut com Lo Cortal dels Plans, a tocar del barranc de la Serradora. Es tracta d'una zona de molt difícil accés a la qual s'ha d'accedir a peu i per aire.

Durant la matinada, el foc no ha progressat gaire, segons els Bombers. El cap es troba a hores d'ara barranc avall; és l'única zona on hi ha foc en aquests moments, malgrat que a la resta del perímetre hi ha força punts calents que, en qualsevol moment, podrien revifar.

Comentarios - 0

Normas de uso
Esta es la opinión de los internautas, no de CADENASER.com
No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
Reservado el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
Comentario
Datos personales
  • Las noticias de la Ser en tu móvil
  • Envía: ALTA SER al 795605
  • Coste 0.24./sms impuestos incluídos

Webs de PRISA

cerrar ventana