Podcast  |  L’emissora  |  Publicitat  |  Contacte  |
RSS Ràdio Barcelona
Twitter Ràdio Barcelona
Facebook Ràdio Barcelona

Presó incondicional per a un empresari imputat en la 'operació Emperador'

El jutge deixa en llibertat però imputats per suborn a un Policia Nacional i un Guàrdia Civil que van ser detinguts pels fets

MIGUEL ÁNGEL CAMPOS   22-10-2012

El titular del Jutjat Central d'Instrucció número quatre de l'Audiència Nacional, Fernando Andreu, ha ordenat l'ingrés a la presó incondicional, sense possibilitat de fiança, per l'empresari resident a Andorra Oriol Mestre, que divendres passat va ser arrestat a la localitat lleidatana de la Seu d'Urgell quan es disposava a abandonar el país, i que està acusat de participar en la trama de blanqueig de capitals. Mestre s'ha negat a declarar davant del jutge, segons fonts jurídiques.

Votar
Sin interés Poco interesante De interés Muy interesante Imprescindible
Imprimir
Enviar

El jutge també ha pres declaració aquest dilluns a quatre persones, que ha deixat en llibertat però imputats en la causa. Dos d'ells són un inspector de la Policia Nacional, cap de la Brigada Provincial d'Estrangeria a la comissaria madrilenya d'Aluche, i un sergent de la Guàrdia Civil.

A tots dos se'ls atribueix un suposat delicte de suborn. Els altres dos són un ciutadà espanyol suposadament encarregat de realitzar tasques informàtiques per a l'organització, i un comptable de nacionalitat xinesa.

Fins ara han declarat un total de 87 persones implicades en aquesta causa, dels quals 48 han ingressat a la presó incondicional, i 23 amb fiances de fins a 100.000 euros. La resta han quedat en llibertat imputats en diversos delictes. El magistrat prendrà dimarts declaració a tres persones suposadament relacionades amb els fets.

Comentarios - 0

Normas de uso
Esta es la opinión de los internautas, no de CADENASER.com
No está permitido verter comentarios contrarios a las leyes españolas o injuriantes.
Reservado el derecho a eliminar los comentarios que consideremos fuera de tema.
Comentario
Datos personales
  • Las noticias de la Ser en tu móvil
  • Envía: ALTA SER al 795605
  • Coste 0.24./sms impuestos incluídos

Webs de PRISA

cerrar ventana